top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverBBeauty

Honest Review: Make-up Revolution 144 Ultimate Eyeshadow palette

Bijgewerkt op: 30 aug. 2018


Make-Revolution palette

Voor de eerste keer dat deze oogschaduwpalet zijn intrede doet in het Kruidvat. Ik was al langer op zoek naar een nieuw oogschaduwpalet. En toen ik deze zag, heb ik niet meer lang getwijfeld en heb ik het aangeschaft.


First Impression


Het eerste wat ik dacht is, dit zijn veel te veel schaduwen. Ik zou dat allemaal niet kunnen gebruiken. Het goede eraan is dat er meer bruine tinten in zitten. Aan de andere kant blauw, rood en groen gebruik ik zo goed als nooit. 



Deze combinatie van oogschaduwen heb ik 7 uur op mijn oogleden op laten staan. Dus het is logisch dat die kleuren al wat vervaagd zijn.
Naturelle kleuren

Het gebruik


Toen ik voor het eerst oogschaduw wilde aanbrengen kwam er precies weinig kleur op mijn oogleden. Ik gebruik niet vaak concealer of eyeprimer wanneer ik het simpel wil houden. Dus vond ik het nogal vervelend dat er niets op mijn oogleden te zien was.


Pas nadat ik concealer op mijn oogleden had aangebracht, zag ik de pigmentatie erop. Er viel veel poeder op de rest van mijn gezicht. Dat vond ik nu een zeer klein nadeel. Dit kon ik gewoon oplossen door met een borstel over te gaan. Geen loose powder nodig dus. De kleuren zien er niet altijd hetzelfde uit wanneer ik ze aanbreng. Vooral met bruine en paarse tinten had ik dit probleem. De donkere kleuren zijn ook niet altijd even gepigmenteerd. Daar heb ik veel lagen bovenop moeten aanbrengen. 


Besluit 


Het is tenslotte ook een goedkoop palet en daar zijn mijn verwachtingen ook nooit hoog voor geweest. In het algemeen vind ik dit palet geweldig. Al zijn er een paar minder goede kantjes zoals pigmentatie en poeder/stof die uitvalt bij het aanbrengen. 


Ik geef dit een: ☆☆☆☆




15 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

LR B & H is a scam!!!

Hi guys! I hope you are all doing fine! I am so sorry for not posting anything. It was a busy month, with lots of new challenges. I am writing blogpost as a hobby and for free. I have no intention to

BLISTERS?! Oh no! What now?

Just as you were ready for a night out. Right when you wanted to apply some Mac lipstick you notice blisters. You are screaming in agony NOOOO!!! Do not worry, you are not alone in this. 80 % of us ha

bottom of page